פתיחת סתימות ביוב

התקשרו עכשיו 053-2705566

 פתיחת סתימות ביוב – כללי

מי מאתנו לא נתקל בריח רע של ביוב העולה מחדר המקלחת או השירותים או חלילה הצפה מפתחי הניקוז? לעיתים הצורך בפתיחת סתימות ביוב תופס אותנו באמצע המקלחת או השימוש בשירותים ומעורר בהלה אם לא בחילה וסערת רגשות…

פתיחת סתימות ביוב בסיסית הינה פעולה שלא שמורה רק לאינסטלטורים מומחים ואולם למרות כל הפעולות שאדם מן הישוב יכול לבצע לעיתים הן משיקולים מקצועיים (פתיחת הסתימה מורכבת מדי) והן משיקולי נוחות (בכל זאת מתעסקים בביוב) אין מנוס מלהזמין אינסטלטור מיומן. בכל מקרה חשוב לזכור כי התעסקות לא מיומנת עם צנרת מים וביוב עלולה לגרום יותר נזק מתועלת.

איך מבצעים פתיחת סתימות ביוב – עזרה ראשונה

פתיחת סתימות ביוב בקנה מידה קטן ניתן לנסות ולבצע לבד. נסו לנקוט את הצעדים הבאים*:

  • השתמשו בפומפה – פתיחת סתימות ביוב קטנות ניתן לבצע בעזרת פומפה. נסו להפעיל אותה בפתח הניקוז הסתום. לרוב תפתור הפומפה סתימת ביוב קטנה יחסית אשר מקורה בפסולת הקרובה לפתח הניקוז אז אל תצפו לפתרון קסם. אם הסתימה חוזרת שוב ושוב פנו לאיש מקצוע.
  • במידה ואתם רוצים לבצע פתיחת סתימות ביוב באחד הכיורים בבית, מקמו דלי מתחת לסיפון. אחר נסו לפתוח בעדינות את הסיפון בעזרת מפתח צינורות או ביד. במידה והצלחתם, רוקנו ושטפו היטב את הצטברות החומר האורגני במים זורמים. (חשוב מאוד: שמרו על הגומייה האוטמת).
  • נסו להיעזר בחוטר או בקפיץ לפתיחת סתימות.
  • היעזרו בנוזל לפתיחת סתימות לפי הוראות היצרן.

אם המצב לא השתפר ויש עדיין צורך בפתיחת סתימת ביוב – פנו לאינסטלטור אמין ומיומן.

מי אני ואיך אני יכול לסייע לכם לבצע פתיחת סתימת ביוב?

חיים אינסטלטור ושיפוצים 30 שנות ניסיון מאחורי, במהלכן ביצעתי אינספור עבודות אינסטלציה ושיפוצים בכל קנה מידה. אני מבצע פתיחת סתימות ביוב באופן מקצועי החל מסתימות קטנות ועד סתימות גדולות שמצריכות ביובית ושאיבות שונות. כמו כן אני מתקין כיורים וכלים סניטריים אחרים, דודי שמש וחשמל, מחליף גופי חימוש לדודי חשמל, משפץ מקלחונים, מתקין מטבחים במחירים מצויינים ועוד.

*שימו לב לתנאי השימוש באתר.

פתיחת סתימות ביוב