התקנת דוד שמש

להצעת מחיר התקשרו 053-2705566

התקנת דוד שמש וקולטים הינה מלאכה לאנשי מקצוע מיומנים ומנוסים. התקופות העמוסות הישראל הן לרוב לקראת חילופי העונות. בחורף ישנה דרישה להתקנה ותיקון דודי חשמל ואילו לקראת הקיץ ישנה דרישה להתקנת דודי שמש. במאמר זה אנסה לפרט מספר טיפים בנושא התקנת דוד שמש.

התאימו את גודל דוד השמש למשפחה והתחשבו בעתיד:

התקנת דוד שמש לא מבצעים כל שנה, יתרה מכך דוד שמש ממוצע מחזיק כ-10 שנים ולרוב מהווה חד פעמית יחסית רצינית. לפיכך יש לבחור היטב את דוד השמש המתאים לצרכי הבית עם מחשבה לעתיד במקרה שתיתכן הגדלת המשפחה. בשוק קיימים דודי שמש בנפחים של בין 80 ל- 200 ליטר. כמובן שיש לרכוש דוד שמש עם תו תקן.

השקיעו במתקין מקצועי ומנוסה:

התקנת דוד שמש הינה מלאכה מסוכנת. תקנה במהלך התקנת דוד שמש יכולה לגרום נזק לגג, לפציעת המתקין או חלילה לפגיעה בעוברי אורח. רוב המתקינים מבצעים עבודה דומה (שהרי מבחן התוצאה הוא הקובע) אבל עדיין חשוב ביותר לבחור איש מקצוע קשור וענייני שיבצע בצורה מלאה את המוסכם עימו ויעניק לכם את המחיר הטוב ביותר בשוק.

דגשים חשובים נוספים בנושא התקנת דוד שמש:

  • סכמו על המחיר מראש לאחר שביצעתם סקר שוק (כיום הכל גלוי באינטרנט). חשוב להסכים מה המחיר כולל: הובלה, הרמות מיוחדות (במקרים של בעיות גישה עקב מבנה הגג), צנרת היקפית, פינוי דוד השמש הישן.
  • אל תתפשרו על בטיחות, כאמור התקנת דוד שמש הינה מלאכה מסוכנת שאין להשאיר לחאפרים. סכמו על אמצעי הבטיחות (בעיקר בהתקנות בעייתיות) וודאו שהמתקין אכן עומד בהן.

קצת עלי:

שמי חיים ואני מתקין דודי שמש וחשמל מקצועי ומנוסה. אני מעניק שירות אדיב וקשוב בכל איזור המרכז ובעיקר מתקין דודי שמש באיזור ראשון לציון, רחובות, נס ציונה, יבנה, גדרה, אשדוד וכל מה שמסביב. אני מתקין דודי שמש ודודי חשמל של כל החברות בשוק מזה 30 שנים ואין גג שאני לא יכול להתמודד איתו. התקשרו אלי ואשמח להעניק לכם את השירות הטוב ביותר במחירים התחרותיים ביותר. אם תרצו, השאירו את הפרטיםשלכם באתר בעמוד "צור קשר" או בטופס בחלק השמאלי של העמוד ואצור עימכם קשר במהירות האפשרית.

התקנת דוד שמש