התקנת משאבה טבולה

במסגרת השירותים שאני מעניק ללקוחותיי, אני מבצע מכירה התקנה ושירות עבור משאבות טבולות. זהו שירות נפוץ ופופולארי. ניתן להתקין משאבה טבולה לשימוש ביתי במרתפים, מקלטים וכלל במקומות נמוכים שניקוז הביוב או המים בהם בעייתי.

מהי משאבה טבולה?

משאבה טבולה הינה משאבת נוזלים בעלת מעבר חופשי וגדול יחסית המאפשר מעבר של תוצרי שפכים על מנת להבטיח פעילות שוטפת וסדירה. שימוש במשאבה טבולה נדרש כדי למנוע הרטבה או הצפה של חללים נמוכים כגון מרתפים, יחידות דיור נמוכות מקו הביוב ומקלטים בבתים פרטיים. התקנת משאבה טבולה מתבצעת בד"כ בתוך משקע (בור) מסוגים שונים. פעולת השאיבה מתרחשת באופן אוטומטי במגע עם נוזלי הביוב או המים וניקוזם בצנרת התשתית.

התקנת משאבה טבולה

חשיבות היוועצות עם בעל מקצוע לפני התקנת משאבה טבולה

משאבה טבולה לשימוש בייתי הינה מוצר קטן יחסית ונייד העשוי פלדת אל-חלד או פלסטיק. עם זאת חשוב לזכור כי קיימים דגמים רבים של משאבות טבולות לעבודות בהיקפים שונים, בגדלים שונים ובצריכת חשמל שונה. בדגמים מסוימים, מלבד מעבר רחב של נוזלים, ניתן למצוא אפשרות גריסת המוצקים בשפכים על מנת לאפשר פעולה רציפה ללא סתימות.

לאור כל זאת, חשוב מאוד להתייעץ עם בעל מקצוע מנוסה לפני התקנת משאבה טבולה. כאמור בשוק הישראלי קיימים יצרנים ודגמים רבים של משאבות טבולות למגוון רחב של שימושים ביתיים ומקצועיים. בחירת דגם של משאבה טבולה לא מתאים לשימוש הרלוונטי (במיוחד במקרים ביתיים) עלול לגרום לביצועים ירודים או מנגד עלות רכישה גבוהה מהנדרש וצריכת חשמל מוגברת ומיותרת באופן שוטף.

מי אני ואיך אני יכול לסייע לכם להתקין משאבה טבולה?

שמי חיים ואני מבצע עבודות אינסטלציה שיפוצים ותשתיות בהיקפים שונים ומגוונים מזה כ-30 שנים. עם כל כך הרבה שנות ניסיון מאחורי אני האיש הנכון עבורכם לביצוע כל עבודות האינסטלציה והשיפוצים בביתכם. רוצים לבנות או לשפץ יחידת דיור? צריכים להתקין כלי סניטציה? הביוב נסתם בשעות הלילה המאוחרות? אני מתקין דודי שמש וחשמל, מחליף גופי חימוש לדודי חשמל, משפץ מקלחונים ומתקין מטבחים במחירים מצוינים תוך מתן שירות מעולה. אל תהססו לפנות אלי ל- 053-2705566.

לקוחות שיציינו שהופנו אלי לשירות דרך אתר האינטרנט יזכו להנחה מיוחדת!

.